wtorek, 11 grudnia 2007

:::***:::::


Hallo!

Co słychać? Bo u mie bardzo dziwnie. Dziewne rzeczy mie ostatnimi czasy spotykajo.

Szkoła zabieganie oceny wystawiajo rodzina też bo święta niedługo.

Dzisiaj w szkole było nawet dobrze .Wróciłam bardzo szybko bo o 12.

Niedługo święta i Sylwester, wreszcie mam nadzieje że nowy rok będzie jeszcze lepszy od tego.

Gdyż w tym tyle sie działo że szok , poznałam tyle wspaniałych osób i tyle z nimi przeżyłam i duż o mie spotkało były dobre omenty jak również i te złe i smutne. Ale chyba przeważały te dobre.

Wiele rzeczy się dowiedziałam o sobie jaka jestem. Ola kochanie ty moje ważne że wiesz w sercu a co w necie to w necie.

Dzisiaj oczywiście jak wróciłam to musiałam sie Red Bulla napić bo bym była nie do życia.

Ja chce święta już chce prezenty hehhehe.Kurcze tylko ja nie mam co kupić help pomóżcie co mam kupić 11 latce? Macie jakieś pomysły?


Posłuchajcie:

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Avril Lavinge - Hot


Ta ostatnia piosenka jak sie jej dobrze posłucha uświadamia wiele rzeczy.Naprawde.

Brak komentarzy: